سایت دانلود و خبری بیمکث

بیمکث دانلود کنید.

سایت دانلود و خبری بیمکث

بیمکث دانلود کنید.

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی

رضا امیری | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا ۲۳ و ۲۴ آبان ۹۵

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا 23 و 24 آبان 95

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا ۲۳ و ۲۴ آبان ۹۵

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران به علت وضعیت پایداری آلودگی هوا زنگ ورزش مدارس شهرتهران روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه ۹۵ تعطیل خواهد بود.

آموزش و پرورش شهر تهران به مدیران و مسئولان مدارس توصیه کرد که در زنگ تفریح و مراسم صبحگاه با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوا، دانش‌ آموزان کمتر در معرض آلودگی قرار گیرند.

همچنین پیشنهاد می شود زنگ تفریح مدارس درکلاس‌ های درس برگزار شود و از فعالیت بدنی دانش‌ آموزان در حیاط مدرسه جلوگیری شود.

احمد سید کریمی، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با دلایل تعطیل نشدن امروز مدارس پایتخت گفت: مدارس تنها در شرایطی تعطیل می شوند که وضعیت هوا در شرایط هشدار باشد.

به گزارش میزان، وی افزود: در این صورت پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران، تصمیم گیری می شود که مدارس تعطیل شوند یا خیر اما به این خاطر که روز گذشته وضعیت هوا در شرایط هشدار بود، برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری نشد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر لغو زنگ ورزش مدارس پایتخت طی امروز و فردا خاطرنشان کرد: به دلیل آلودگی هوا، زنگ ورزش کلیه مدارس شهر تهران طی امروز و فردا لغو خواهد بود و دانش آموزان برای ورزش کردن به حیاط مدرسه نخواهند رفت.

گردآوری: برترین ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی